čtvrtek 22. srpna 2013

Něco málo na úvod

*Oslovení*

Snad nemyslíš na nový začátek?!...
Dnes jsem byla inspirována k tomu, založit si zde blog. Napadlo mne, že bych mohla oživit svůj starý. I když ho mám ráda a jeho starou verzi navštěvuje dost lidí, řekla jsem si, že mu něco chybí. V poslední době mi přijde takový opomenutý. Nejen mnou, ale i čtenáři. A tak mne napadlo jej přemístit... zrenovovat. Zkrátka vlít mu nový život do žil. Možná s tím plno mých čtenářů nebude souhlasit, ale je to tak. A nenapadá mne nic co by to mohlo změnit. Samozřejmě se přemístí jen ta část blogu, kterou uznám, že za něco stojí. Takže se nemáte moc čeho bát... *hehehe*

A o čem, že tento "nový" blog bude?
Převážně o mé tvorbě. Což jsou poslední dobou převážně (nečitelné) povídky. A když se mi bude chtít hodím sem i nějakou tu básničku, obrázek, či snad jiný poměrně (ne)smyslu plný článek.
*Jak se zná stejně to dopadne úplně jinak*

Něco málo o mě:
Jsem patnáctiletá studentka (od září) střední školy. Mám spoustu koníčků, mezi které patří například - Focení, psaní, kreslení, procházky s kamarády apod. Jsem zvrácený otaku milující J-rock. Co se hudby týče jsem schopná poslouchat téměř vše... (na žánru nezáleží), ale musí mne to nějak oslovit.
*Poslední dobou převažuje J-rock, ale nikdy neopovrhne dobrou českou písní*
Ráda čtu, ale i se podívám na nějaký ten film. Jsem poměrně ukecaný člověk, takže pokud se nudíte a chtěli by jste si pokecat napišne na - ja.anime.manga@gmail.com 
*Žádné téma mi není cizí :D *
Mám trochu víc rozvinutou fantazii a neskonale úchylné myšlení...
*A dost se to na ní projevuje, ale většině lidí to nevadí... naopak*

Upozornění: Na blogu se může nacházet obsah nevhodný pro osoby mladší 18 let!!! Také chci upozornit na to, že se tu celkem běžně bude vyskytovat vztah mezi dvěma muži. Ať už jen romantický (shounen-ai), tak ten sexuální (yaoi)!!! Pokud s tím má někdo problém nechť opustí tyto stránky, děkuji. 

Snad jsem napsala vše důležité...
Kdyby ještě někoho napadla nějaká otázka k začátku tohoto blogu, nechť se mi ozve na již zmíněný gmail, Arigato :)

Žádné komentáře:

Okomentovat