neděle 19. ledna 2014

Mám nápad! Ale před tím...

*Oslovení*

Občas mám chuť jen tak křičet do větru...
V první řadě vám chci poděkovat.
Tento blog se přehoupl přes hranici 500 návštěvníků od svého založení.
- Myslím, že se najdou i tací, kteří jej čtou. :) *nemyslela to jako narážku*
- I kdyby jste nečetli, i tak vás mám ráda. :3 Udělali jste mi radost.

Víte, ani tak mi nejde o to, aby jste četli články. (I když tu "povídku" by jste mohli číst. :D ) Jde mi o něco více o prezentaci fotek. *nenápadně poukazuje na levý horní "roh" článku* Protože velmi ráda fotím. Je to můj, dalo by se říci, koníček. A právě pomocí článků se pokouším své fotky nenápadně presentovat.
- Tím nechci říci, že by mě psaní nebavilo. Právě naopak Kombinaci focení a psaní miluji nejvíc... :3

Takže jsem dostala nápad....
Co takhle dělat fotky (a k nim komentáře/drabble/básničky...) na dané téma? To téma by jste volili vy v anketě. Tato anketa by tu vždy byla týden až dva. Pak by se uzavřela a týden bych měla na to nafotit fotky a vytvořit k nim článek na téma s nejvíce hlasy.
- Tyto tématické články bych psala dvojjazyčně. Bude to tak ještě o něco zajímavější.
!Však upozorňuji předem: Má angličtina mírně pokulhává. (A právě proto to vlastně chci zkusit :D )

Co vy na to?

Pokud se vám zalíbil můj nápad hlasujte v anketě. ;)

1 komentář:

  1. Nápad je to dobrý. Taky bych klidně fotila, jen vědět co :-D.

    OdpovědětVymazat